Εισαγωγή στις Δεκάδες και τις μονάδες! Αρχικά έδωσα τυχαία χούφτες με φασόλια στα παιδιά και ζήτησα να τα μετρήσουν, αλλα για πιο γρήγορη και εύκολη καταμέτρηση θα κάναμε ομαδούλες των 10 και θα αφήναμε όσα περισσεύαν μόνα τους.. έτσι εισάγαμε την έννοια της Δεκάδας και της Μονάδας! Ο κάθε μαθητής έλεγε πχ ότι έχει 30 Δεκάδες και 7 Μονάδες άρα 37 φασόλια!
Έπειτα δείξαμε στον πίνακα πώς τοποθετούμε τις δεκάδες και τις μονάδες στους αριθμούς!
Στη συνέχεια φτιάξαμε τους δικούς μας άβακες με ξυλάκια και πλαστελίνες και έχοντας ορίσει τα κόκκινα καλαμάκια για Δεκάδες και τα πράσινα για Μονάδες , επαναλάβαμε την ίδια διαδικασία με νέο αριθμό φασολιών, ώστε να τοποθετήσουμε τις Δεκάδες και τις Μονάδες στον άβακά μας!
Επιτεύχθηκε η κατανόηση στις έννοιες Δεκάδας και Μονάδας, η καταμέτρηση και ταξινόμηση και η λεπτή κινητικότητα!